Eerste lange vlucht! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Björn Vrueh - WaarBenJij.nu Eerste lange vlucht! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Björn Vrueh - WaarBenJij.nu

Eerste lange vlucht!

Door: Björn de Vrueh

Blijf op de hoogte en volg Björn

04 Mei 2015 | Nederland, Alkmaar

Allereerst allemaal welkom op mijn blog.
Het is de bedoeling om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te gaan houden van mijn reis in Australië.

Maargoed, afgelopen weekend mooi afscheidsfeestje gehad met vrienden en familie. Zondag was mooie dag om lekker bij te komen.
Alle spullen heb ik binnen om deze reis te gaan beginnen.

Zondag om 21.40 gaat de vlucht als eerste naar Dubai toe!
Hier land ik om 06.15 uur lokale tijd. Dan heb ik 4 uur om mezelf te vermaken op het vliegveld , voordat me volgende vlucht naar Sydney om 10.15 uur vertrekt.

De vlucht naar Sydney duurt 13.50 uur. Het vliegtuig landt om 06.05 op Australische bodem. Eenmaal aangekomen in Sydney, heb ik nog 1 vlucht richting Cairns. Deze vertrekt om 10.20 uur en komt aan om 13.30 uur.

Eenmaal hier aangekomen komt Emy me halen van het vliegveld.
Hopelijk hoeft me lichaam zich niet heel erg aan te passen aan de nieuwe klok.

Dit was me eerste blog, maar voorlopig nog niet de laatste!


Dit zijn mijn vluchtnummers;

Het vluchtnummer van Amsterdam naar Dubai; EK0150
Het vluchtnummer van Dubai naar Sydney; EK0412
Het vluchtnummer van Sydney naar Cairs; JQ954

  • 05 Mei 2015 - 17:15

    Lya:

    Hey Bjorn, een hele mooie tijd in Australië.
    Het afscheidsfeest was super gezellig.
    We zullen je missen.
    Knuffels Lya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Björn

Actief sinds 04 Mei 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 7162

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 15 Februari 2017

Eerste lange vlucht!

Landen bezocht: