Het is over! - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Björn Vrueh - WaarBenJij.nu Het is over! - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Björn Vrueh - WaarBenJij.nu

Het is over!

Blijf op de hoogte en volg Björn

09 Oktober 2015 | Australië, Paralowie

Eindelijk zijn we klaar met het werken in de uienfabriek! Afgelopen maandag waren we klaar na onze 3 maanden termijn.
Uiteindelijk voor onze benodigde 88 dagen, hebben we er 94 gedaan! Tweede visa is dus ook een feit.

Maar om even terug te gaan naar het vorige blog, we hebben behoorlijk wat gedaan in de tussentijd. Zijn weer wezen vissen bij Salt Creek. Deze keer had ik 8 vissen, Paul had er 11, helaas had ik het nakijken deze keer. Eerste dag liep ik er nog 2 voor met een stand van 3-1. Maar op zondagmorgen waren de Goden goed gezind voor Paul. 6 keer ingeworpen en 6 vissen... Als iemand het had verteld had ik er dus helemaal niets van geloofd, maar het was dus echt zo.
Uiteindelijk zeer mooi weekend gehad met de benodigde drankjes en genoeg kunnen lachen.

We zijn ook nog naar de kermis geweest in Adelaide, The Royal Adelaide Parade.
Aardig groot, maar ook gigantisch prijzig, alleen al om op de kermis te komen, moesten we entree gaan betalen.
Er was aardig wat te doen en te zien. Onder andere een hondenshow, behoorlijk wat attracties en stands.
Het jammere van de meeste attracties was, dat het enkel voor mensen onder de 1.90 was. Bespaard ook weer een beetje geld, maar toch, heb nu 1 attractie gedaan, en daar kwam ik kotsmisselijk uit. Een soort draaimolen met armen en alles ging over de kop. Niet heel bevorderlijk voor de maag.
Was wel heel mooi weer tot het einde, toen begon het te regenen.

Laatst zijn we naar de film geweest, en vlak voor het einde brak er brand uit in het winkelcentrum, waardoor we het einde van de film dus hebben moeten missen. Hebben tijdje staan wachten, en kregen toen te horen, dat als we terugkwamen we de film weer mochten zien. Leuk 2 uur hetzelfde zien... Uiteindelijk de week erop weer gegaan, hebben we dus werkelijk 10-15 minuten van het einde gemist...

Aankomende zondag gaan we weg uit Adelaide. Onze weg gaat dan richting Kangaroo Island. 2 uurtjes weg van hier, en dan nog 3 kwartier met de boot. We verblijven daar tot en met vrijdag en gaan dan terug met de boot en vanaf daar gaat onze toch naar Sydney.
We gaan via de Great Ocean Road, richting Melbourne en vanuit daar langs de kust naar Sydney.
Emy haar ouders komen 30 oktober aan in Sydney, en met hun verblijven we eerst een paar dagen bij de oom en tante van Sonja (Emy's moeder). Daarna vertrekken we voor 3 en een halve week naar Bali.

Maar daarover volgende keer meer!

• 09 Oktober 2015 - 13:50

Sonja:

Geweldig gedaan Bjorn tot t eind volgehouden!!
    We kijken enorm naar onze reis uit. Enjoy jullie trip langs de kust!
    C u soon mate!

• 10 Oktober 2015 - 10:46

Erik De Vrueh:

En nu dubbel gaan genieten. Goede reis.

Karin en Erik

• 11 Oktober 2015 - 18:24

Robert En Angela:

Hallo Björn en Emy,

Prettig om te horen dat jullie je goed vermaken.
    Veel plezier op kangaroo Island.
    Leuke foto heb je gestuurd.

Heel veel plezier en voorzichtig aan samen.

dikke kus pap en mam.